Home >> Solaris Plant > Ceaiuri, cicoare si cafea >> SEMINTE CHIA 300gr SOLARIS

Livrari la usa in Bucuresti 9 lei! Livrari la usa in provincie 19,90 lei!
Sunati la: - 021-210.95.50 sau 0723-819.700 - intre orele 10-18
Comandati produsele dorite prin email: farmaciaverde@util21.ro

SEMINTE CHIA 300gr SOLARIS

Semintele CHIA scad glicemia ! Sunt energizante, cu efect detoxifiant, previn imbatranirea si bolile cardiovasculare, diverse forme de cancer (de san in special)
11,10 RON

 

Descriere produs:

Semintele CHIA  scad glicemia !  Sunt energizante, cu efect detoxifiant, previn imbatranirea si bolile cardiovasculare, diverse forme de cancer (de san in special)

Semintele de Chia, cele mai bune seminte ale anului 2014 declarate de nutritionisti contin o cantitate impresionanta de fibre/100grame:

33,7g, de 8 ori mai mult Omega 3 decat somonul, Omega 6, antioxidanti (de 3 ori mai puternici decat afinele), calciu (de 5 ori mai mult decat laptele), bor (ajuta la absortia calciului in oase), fier (de 3 ori mai mult decat spanacul), potasiu (de 2 ori mai mult decat bananele), cupru, magneziu, zinc, seleniu, fosfor,  vit. C (de 7 ori mai multa decat portocalele), Vit. A, complex de B-uri (B1, B2, B3, B6, B8), Vit. E.

Semintele de chia sunt o sursa complexa de proteina continand 21,2g de proteina/100g, incluzand toti aminoacizii esentiali.

Continutul impresionant de elemente nutritive recomanda semintele de Chia pentru:

curele de slabire (dau foarte repede senzatia de satietate);

faciliteaza digestia si curatarea intestinelor actionand ca un burete care absoarbe si scoate afara murdaria depusa

ajuta la relaxare nervoasa si la eliminarea insomniei prin continutul mare de triptofan, un precursor al serotoninei si melatoninei; previn inflamatiile in corp;

ajuta la reconstructia musculaturii dupa exercitiu fizic si dupa sarcina si nastere.

Semintele de chia joaca un rol esential in lupta impotriva mai multor tipuri de cancer (in special cancer de san). Integrate in dieta saptamanala, aceste seminte distrug celulele canceroase si repara ADN-ul afectat din organism.

Mod de adminstrare:

Se pot consuma, chiar si de copii, zilnic, de la 1 lingurita (copii) pana la 2 linguri (adulti), inmuiate 15-20 min in lapte/ceai, cerealele de la micul dejun, budinci.

 

Deoarece semintele de Chia absorb lichide de pana la 12 ori greutatea lor se recomanda consumul de minim 2 l de apa pe zi.

O masa intreaga concentrata intr-o singura lingura!
Semintele de chia:

        • Inlocuiesc cu succes grasimea. Poti face o multime de mancaruri delicioase, deoarece ele absorb de 12 ori greutatea proprie in apa. In plus, poti inlocui grasimile nesanatoase pentru inima cu semintele de chia, bogate in acizi grasi Omega 3.
        • Sunt un agent de ingrosare ideal pentru supe, sosuri, garnituri
        • Sunt un adaos minunat pentru mancarurile vegetariene, deoarece sunt bogate in proteine
        • Nu au o consistenta prea solida. Ele practic dispar in orice compozitie, fara a o afecta.
        • Nu au un gust pregnant. Spre deosebire de semintele de in, semintele de chia au un gust neutru, a
stfel incat sa poata fi adaugate la felurite retete fara a le modifica gustul.
Semintele de chia constituie ingredientul secret care poate transforma o multitudine de mancaruri banale in delicatese! 
 

Semintele CHIA  scad glicemia !  Adaugand pur si simplu seminte de chia in diferite feluri de mancare, poti ajuta la scaderea “sarcinii glicemice” a intregii mese. Aceasta este o veste foarte buna pentru persoanele cu glicemie crescuta!

 

Consuma seminte de chia si vei avea o piele de invidiat!
La doua saptamani dupa ce ai inceput sa consumi seminte de chia, priveste-te in oglinda si vei vedea o diferenta evidenta!

 

 Adauga in fiecare dimineata o cantitate mica de seminte de chia in cerealele
sau in iaurtul de la micul dejun si vei descoperi, in scurt timp, ca:

 

• dintr-o data, ai un volum crescut de energie toata ziua si dormi mai bine noaptea
• iti imbunatatesti tranzitul intestinal si scapi de constipatie, diaree, balonare, gaze si crampe   
• iti poti controla mai usor greutatea. Foamea si poftele dispar si te simti uimitor de multumit

 

  Apoi, pe masura ce saptamanile trec, vei remarca si alte efecte extraordinare:
• inima nu iti va mai face probleme
• tensiunea arteriala se va stabiliza
• articulatiile vor deveni mai suple, va disparea rigiditatea
• prietenii iti vor spune ca arati mai tanar
• starea ta generala de sanatate se va imbunatati

Si nu uita! Acest super-aliment poate fi incorporat in tot felul de retete delicioase! Il poti amesteca in shake-ul pe care il consumi la micul dejun, poti gati meniuri apetisante, poti coace prajituri savuroase si poti imbunatati gustul oricarui preparat! Da!
Semintele de chia sunt, intr-adevar, alimentul perfect! Acestea contin:

    • de 5 ori mai mult calciu decat laptele integral
    • de 2 ori mai mult
fier decat spanacul
    • de 14 ori mai mult
magneziu decat broccoli
    • de 3 ori mai multi
antioxidanti decat afinele proaspete
    • de 7 ori mai multi acizi Omega 3 decat somonul
    • de 7 ori mai multa vitamina C decat portocalele
    • mai multe proteine decat soia
    • mai multe fibre decat semintele de in (cu care sunt adesea comparate)

Am mentionat anterior efectele pozitive ale semintelor de chia in combaterea diabetului si a diferitelor tipuri de cancer, dar trebuie spus ca beneficiile lor se manifesta pe mult mai multe planuri:

Semintele de chia - cel mai sanatos mod de a opri foamea
Consumate la orice masa te ajuta sa dai jos kilogramele nedorite cat ai clipi! Semintele de chia absorb o cantitate de lichide de 12 ori mai mare decat greutatea lor, iar asta inseamna ca, odata ajunse in stomac, ele isi maresc volumul si induc o senzatie de satietate. In plus, ele sunt foarte usor de digerat.
 

 

Sunt o sursa excelenta de energie
Daca vrei ceva care sa te tina treaz o zi intreaga, semintele de chia sunt raspunsul. Ele sunt o excelenta sursa de vitamine, minerale si fibre si nu intamplator sportivii de performanta apeleaza frecvent la ele.
Previn bolile cardiovasculare
Cum spuneam, semintele de chia au un continut bogat de acizi Omega 3 (cateva linguri de seminte contin aceeasi cantitate de Omega 3 ca si 900 de grame de somon), iar acesti acizi stabilizeaza tensiunea arteriala, elimina aritmiile, scad colesterolul si ajuta la mentinerea unei inimi sanatoase.

Sunt bogate in fibre
Nutritionistii recomanda un consum de 20-35 de grame de fibre pe zi, dar majoritatea oamenilor consuma cel mult jumatate din aceasta cantitate. O lingura de seminte de chia furnizeaza aproape jumatate (11 g) din necesarul zilnic de fibre, fibrele asigurand o digestie normala si o stare foarte buna de sanatate, per ansamblu.

Au efect detoxifiant
Semintele de chia functioneaza ca un “aspirator” 100% natural al substantelor nocive din organism, ajutand la curatarea completa a sistemului digestiv.


Previn imbatranirea
Antioxidantii continuti de semintele de chia neutralizeaza radicalii liberi responsabili pentru procesul de imbatranire. Iar aceiasi antioxidanti le permit semintelor de chia sa se pastreze proaspete mult timp, chiar si 2 ani, fara sa devina rancede.


Cantitatea recomandata de consum seminte de chia:
2 linguri pe zi (Doua linguri de seminte de chia pe zi (aproximativ 25 grame) iti vor aduce: 7 g fibre, 4 g proteine, 205 mg calciu, 5 g Omega 3)

O lingura de seminte de chia asigura energia necesara unei persoane pe durata intregii zile.

Sugestii de preparare seminte de chia:
In America de Sud, Chia este adesea consumata ca o bautura numita "Chia fresca":
apa plata 200 ml
seminte Chia 1 lingura
suc de lamaie 1lingura
indulcitor natural  (sirop de agave 1 lingurita)

Chiapioca: Budinca de seminte de Chia
Ingrediente:
1/4 ceasca seminte de chia
1 1/2 lapte de nuci la alegere (o varianta ar fi laptele de migdale)
Un praf de vanilie
Miere sau alt indulcitor (sirop de agave, sirop de artar)
Se pun toate ingredientele intr-un borcan sau alt recipient de sticla, se agita bine pentru a ne asigura ca semintele de chia sunt scufundate in lapte.
Se pastreaza peste noapte in frigider.

Prajite, au gust placut, asemanator nucilor, iar macinate pot fi utilizate la prepararea biscuitilor sau a supelor.

Contin substante mucilaginoase care, umezite, isi maresc considerabil volumul si pot absorbi o cantitate de apa de pana la 12 ori mai mare decat greutatea lor.

Din acest motiv, consumul de seminte de chia ajuta la retinerea apei in tesuturi, mentinand organismul hidratat pentru mai mult timp si regland absorbtia substantelor nutritive si a fluidelor in organism.

In amestec cu apa, formeaza in stomac o substanta gelatinoasa, o adevarata bariera fizica intre carbohidrati si enzimele care ajuta la digestia lor, ceea ce intarzie transformarea carbohidratilor in zaharuri si implicit creste rezistenta organismului la efort.

Spre deosebire de proteinele din alte cereale, cele din semintele de chia sunt complete, deoarece contin aminoacizii esentiali in proportii echilibrate.

Bucurati-va de acest rasfat energizant!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tags: seminte de chia, seminte chia

 


 

 

Produse din aceeasi categorie